Qweasdzxc Merhabalar kaç turunu söylemedi ama bebeği bir çıkardı kafası hariç her yerine dolanmış dedi. Önce eliyle normal doğumu başlattı. Sonra fitil verdiler sabahtan akşama kadar 1 cm açılma oldu, hiç sancım olmadı. Akşam o fitili çıkardılar. Uzun ince ip gibi bir şey. Doktor 3 saatte 1 açılmaya baktı ve beni çok acıtan şeydi. Ertesi sabah 6’da suni sancı taktılar serum olarak öğleden sonra 3’e kadar bekledik ve yine 1 cm açıklık oldu. Rahim ağzı yumuşamıştı ama açılma olmadı be kordon dolandığı içinde açılma olmazmış. Bebeği tuttukları için ne yazık ki kanala inemedi. Hareketler de azaldığı için yatışım yapılmıştı. Çok şükür sezeryan güzel geçti. Başka bir doktora gittim doğumdan sonra sezeryan olmakla iyi mi ettim falan diye kordon dolanıp ölen bebekler var çok mantıklı bir şey yapmış dedi.