Minyonannecik 13+4 de karnımın bi tarafı gerildi yumru gibi bişey hissettim sonra kayboldu hareketini hissettim baya içimde 😇
irem0596 Minyonannecik çok erken bi süreç ama 13. Hafta daha yumru olacak boyutta bile değil ki. Ben 19 haftalıkken minik minik hissetmiştim
Gamze_gamze Minyonannecik 17 de ilk tekmesini hissettim ben ona bile doktor mümkün değil dedi ama 13. Hafta çok erken sanki
Birbenbirbebek Minyonannecik bende 13 haftada hissettim hemde tekme . 😂😂 kim inanmazsa inanmasın 2 kere üst üste 20 saniye sonra tekrar 2 kere üst üste gaz filan olacak yerde de değil 2. Gebeliğim ama
Minyonannecik adatuna dışardan hissetme değil öyle tekme falan değil benim dediğim ayrı içerde baloncuklar patliyo gibi 😇
nurmltli61 adatuna Erken değil bende 14. Haftada hissettim. suan 19 haftalığım ve çok yoğun hissediyorum
Minyonannecik irem0596 bilmiyorum öyle dışardan bi his değil anlatamiyorum tam ama kimildanma kelebek uçuşu baloncuk nasıl tarif edilir bilmiyorum bi tarafımda oldu hareketi hissettim baya 😇
adatuna Minyonannecik ilk çikolatalı Magnum yiyince tekme atmıştı hiç unutamam zıplamıştım demiştim meğer buymuş 😂
Minyonannecik Birbenbirbebek ah biri beni anladı şükür gaz olsa anlarım öyle bişey değil baya hissediyorum içimde kimildanma oluyor çok kısa süreli 😂
nurmltli61 Minyonannecik bende 14. Haftada hissettim böyle kelebek çarpıntısı gibi 19 haftalığım şimdi daha yoğun özellikle geceleri başlıyor😂
merrveak Minyonannecik 17+4 teyim , doktoruma Allah nasip ederse 20-21 haftamda gideceğim, doktorum bir sonraki görüşmemize kadar hissedersin demişti , ben hala bir hareket hissetmedim canım , çok mümkün değil o haftalarda
Senanur07 merrveak bende 17+4 deyim henüz hiçbir şey hissetmedim. 22. Haftada detaylı ultrasonum var umarım o zamana kadar hissederim
seymaozcannn gizemyyyy ben şimdi okudum diyor ki karın kasları çok sıkıysa ya da göbek bölgesinde yağlanma varsa 22 haftaya kadar hissetmemek normal