mommyaa İshal ve regl ağrısı karışımı bir şey yaşıyorum ve 20 dk gibi bir süreyle bebek içerde toplanıyor ya da rahim kasılıyor bilmiyorum ama belim kopuyor şuan ağrıdan sağ bacağıma da vuruyor
Buzmavise mommyaa kaç haftalık hamilesin? Erken doğum riskin varmı ? Düşük riskin? Ya da yediğin herjangi bir şey seni zehirlemişde olabilir hemen doktorunla iletişime geç lütfen geçmiş olsun inşallah bebek de sen de iyi olursun 😊
mommyaa Buzmavise 36+5 olduk progestanı kestik riskim vardı ama doktor artık istediği zaman gelebilir demişti doktoruma yazdım yarın sabaha kadar kendimi takip edicem gelicem diye tamam dedi