Kızlar 2 mm altında bir küçük çikolata kistim var sağ tarfta tüp bebek deniycez doktor baskılama tedavisi uygulayıpta yapabliriz yada direk taze transferde yapabliriz dedi baskılayarak yapınca embriyo dondurma vs ücret benim boyumu aşıyor o yüzden direk taze transfer olucam benim gibi böyle küçük mm bir çikolata kisti olup tüp bebeği ilk seferde tutan var mı bana başınızdan geçenleri anlatabilir misiniz .