Selenayylmz malesef bende hep bu rahatsızlıkla yaşadım kortizonlu krem cok iyi geliyordu en azindan kısa süreli de olsa temizlemelik ama suan alnımda kulak kenarlarimda kirmizi kirmizi çıktılar krem de suremiyorum, bana en iyi gelen kantaron yağı ve bepanthol sensidayl, sabah ve aksam yüzümü yıkayıp önce kantaron sonra bepanthol sürüyorum en azindan kizarikligi hafifliyor ve kabuk kabuk olmuyor