Hilallth Kızlar bugün tam 40 hafta doldu 3 cm açıklık var ama hala doğum yapmadım bundan sonrası sizce riskli mi ilk doğum olucak açılma için ne yapmam gerekiyor
FKRKS29 Hilallth bizde tam 40+0 olduk şuannn😍 39. Haftada daha kanala girmeisti bebis bakalım yarın randevumuz var ne olcak😍
Apavarga Hilallth bende 40 oldum hiçbir gelişme yok sende en azından açıklık var ama 3 cm olunca suni sancı veriyorlar sana teklif etmediler mi
Aeell Hilallth ay keske bende 40ları görsem ama 34 hafta sancım cok yogun durdurmuyo evde cekıyorm dogurcam herhalde yarın kontrolüm var cok kotuym ya dua edın kızalr beklesin azcık daha
Gunes6510 Merdiven in çık canım en etkili yöntem bence bu açılma için ben yaptığım gece doğum yapmıştım hurma ye 3.4 tane 🥰🥰🥰
kelebekk07 Hilallth bilmiyorum canım bakılmadı geçen hafta biraz sancılarım vardı bu cumartesi randevum var tekrar
Hilallth Apavarga suni sancı vermek istemediler kanama vs suyun gelirse gel direk burda çekme dediler