Kızlar 36+6 oldum .Bir hafta gerilik vardı kilosu güzeldi ama bu hafta kilo almamış aynı kalmış gerilik de artmış 2 haftaya yaklaşmış.Doktor bir hafta daha göreyim dedi kilo alımı olur mu sizce haftaya gideceğim kontrolden sonra 2 3 gün icinde doğuma alırım dedi . Sizin bebislerde böyle bir durumu olanlar oldu mu kilo aldı mı sonradan az olsa bile ?