29+5 çift yumurta ikizi bebeklerimi beklerken kanamam oldu ve rahım agzı uzunlugumun kısaldıgını , açılmam oldugunu soyledi doktorum yatıs verdi. Dolayısıyla endiseliyim. Sizler kaçıncı haftada Doğum yaptınız, ikizler küvozde kaldı mı, kaç gün kaldı? Kaç kiloyu aşarlarsa kuvozde kalmazlar? Yardımınıza ihtiyacım var moralm yerlerde kızlar