Merhabalar sevgili annisler,
33 haftalık hamileyim 30 lu hastalardan itibaren nabız yüksekliği e tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. Genellikle nabız yüksekliği kahvaltıdan ve akşam yemeğinden sonra oluyor. Benim gibi bir durumu yaşayan ve önlem amaçlı tedbirler uygulayan var mı? Doktorum şuan için takip etmemi söyledi. Şu an için tek yapabildiğim bu 😊😊