Sumeyye7322 🥺 benim gebelik öncesi ve gebelik boyunca 9-6 dan yukarı çıkmazdı tansiyonun. doğumdan sonra 5. gün 19′a kadar çıktı, ölüyorum sandım. tüm gece ertesi gün öğlene dek acilde idim çok zor düştü, iki gün emziremedim, o gece verilen ilaçlar sebebi ile. Sonra adalat diye bir ilaç verdiler bana, evde takip et 15 ve üzeri olursa tansiyon iç diye. Ama 13 veya 14 seyretti, 15′i aşmadığı için ilacı içmedim, neredeyse 40′ım çıkana dek hep 13 veya 14 tansiyon ile gezdim, şimdi üç ayi geçti doğum üzerinden çok şükür kendiliğinden nirmale döndü. O kadar bakıldı edildi, beyin tomografisi bile çekildi bana ama hiç sebep bulunmadı. En son stresten dedi doktorlar da. Bence yorgunluk, stres, endişe, emzirme yorgunlugu sebebi ile lohusalıkta oluyor, çok endişe etmeyin inşallah sizin de dönecektir normale ama yine de sıkı takip edin bir kaç gün, günde üç kez ölçüm yapıp sonucu not alın, doktora mutlaka gösterin.