Bende genel anestezi ile sezaryen oldum kızım 10 yaşında oğlum 1 aylık. Herkesin acı eşiği farklı kendinizi korkutmayın benim ağrı kesiciye alerjim var iki doğumumda da ağrı kesici yaptıramadım doktorlar bile şaştı kaldı ona rağmen dayandım, ağrı kesici yaptıranlar rahat görünüyordu