Edanurr011 hamileliğin 12.haftasında sağlık ocagı tarafından d vitamini veriliyormuş verilen vitamini kullanan varmı yoksa farklı bi d vitamini mi alıp kullandınız hanımlar
GEM Edanurr011 Ben 32.haftadayım kaçıncı haftada başlamıştım bilmiyorum ama başından beri sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum.
Defnezumramom Edanurr011 ben tablet formunda yazdırdım haftada 2 kez kullanıyorum günlük olmadığı için daha kolay geliyor
defnevedoruk Edanurr011 içeriğini beğenmediğim için, kızım 20 aylık onada ocean kullanıyorum doğduğundan beri😊
AnayimBenAna_ Edanurr011 devletin bedava dağıttığı ilaç veya vitamin ne kadar kaliteli olabilir ki diye düşündüğüm için 🤷🏼♀️
Selin3434 Edanurr011 3. Gebeliğim devletin verdiğini kullandım hepsinde d vitamini de özel almaya gerek yok bence