Buketkozak Tamam normalde de belki çok yararlı şeyler değil ama hamilelik bi hastalık değil sonuçta. Sakınan göze çöp batar ayrıca ne kadar bir şeye yasak dersek canımız dha çok çeker. Böyle düşündüğüm için canım çektiğimde yiyorum içiyorum ben ne çektiyse. Böylelikle psikolojim rahat olduğu için zaten aşırı ve sürekli de çekmiyor dikkat etmişte oluyorum🤗