Edanuroral 2. Doğumum ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan olucak eğer 2 aralığa kadar sancım olmazsa sancım olursa normal deniyebiliriz demiştir doktorumuzda benim kızın gelmeye niyeti yok gibi ilkinde biraz ani olduğu için pek bişe anlıyamamıştım hastane değişikliği yapmak zorunda kaldım 41+3ken çatı darlığından sebep sezeryana alınmıştım