İyi akşamlar herkese, gebeliğimin bu 24. Haftasına kadar hep düşük tansiyonum vardı gebelikten önce de en yüksek 11 olurdu. Rutin kontrol sırasında tansiyon da bakıldı 15 gördük şok oldum, korkuttu ebe de beni ani bebek ölümü falan dedi hemen kadın doğumcuma sordum bir hafta takip edelim dedi. Bugün 6-7 kere ölçtüm 12 gördüm hep Yüksek tansiyon yaşayan gebeler nasıl bi yol izlediniz acaba nelere dikkat etmeliyim bilgilendirir misiniz? 🥹