Kızlar iki normal doğum yaptım ikincisinden sonra panik atağım başladı normal doğum yapmak istemediğim için 14 üne gün aldım sorun şu ki normal doğumda göbeğim anında inmişti dümdüz olmuştu şimdi normalde böyle olduysa sezaryendede böyle olurmu yoksa ondada her halükarda göbek kalıyomu normal doğumda kalmadı bundada kalmaz diye düşünüyorum ama bilmiyorum ya nasıl gider kalırsada