Nisamelek Arkadaşlar adetime 5 gün var gebelik testi negatif kaset test Bi kaç gün önce 1 2 damla lekelenme yaşadım sizce negatiften dönermi çok üzgünüm 2 buçuk yıldır hep hayal kuruyorum
Eda42_ Nisamelek Rabb’im istediğin zaman da nasip etsin inşallah hayırlı sağlıklı bir umuttur inşallah pozitif sonuçlar alırsın
QueenMommy Nisamelek Üzülme canım stres yaparsan daha çok etkilenirsin Rabbim sanada nasip etsin inşallah bu duyguyu 🙏🌸
Melekk7 Nisamelek canım yerleşme kanaması olabilir tabiki adet tarihinden sonra test yap bence çıkmaması çok normal testte erken daha
Nisamelek Melekk7 inşallah bnde bunu hayal ediyorum hep pazartesi kadın doğuma randevum var inşallah Bi supriz olur bna
Meryeli Rabbim gönlündeki tüm istekleri en güzel şekilde sana versin 👼🏻🤲🏻 hayat imtihanlarla dolu inşallah evladını kucağına aldığın günler çok yakın olur 🌸
perikizmom_ Rabbim isteyen herkesin kucağını boş birakmasin sağlıklı bir şekilde sağlıklı bebisin olur inşallah canım 🤲🏻🌸
Nisamelek Cettochahubas amin canım burda yazanların hepsine ediyorum Allah bebegi olana sağlıkla büyütmeyi olmayanada hayırlısıyla en yakın zamanda vermesini diliyorum