Gunduzanne Kızlar bebeğim 30 haftalık, ayağıyla aşağıya baskı yaptığı için lekelenmelerimin olduğunu söyledi doktorum. Bu durumu yaşayan varmı
Merve034 Bende lekeleme değilde ağrı çok oluyordu o haftalarda ayakları vuruyor demişti doktorum ondan ağrı olur demişti. Şimdide makat geliş sezaryen günü bekliyoruz 😄😄