Bnsss Bugün 7+1 olduk kalbi vs duyduk şükür doktor 1 ay sonra gel dedi çok geç değil mi başka bir doktora randevu alsam mı
QueenMommy Bnsss Bende dün kalp atısını duydum ve doktorum 1 ay sonra gel dedi kalp atısı duyylduktan sonra genelde doktorlar sıkıntın yoksa 1 ay sonra çağırıyorlar
Bnsss Gamzeli_anne_ ultrasonun bebeğe zararı varmıdır başka bir doktordan yine randevu almısıtım pazartesiye
fairytale_ Bnsss sık sık doktorlar istemiyor ultrasona girmeyi ondan aydan aya cağırıyorlar bir aksilik yoksa
aleynaozalpp14 Bnsss canım ben sırf bu yüzden devlet hastanesine gitmiyorum imkan varsa özele git derim 2 haftada 1 kontrole gidiyorum hem bebeğimi görüyorum hem içim rahatlıyor