Merhaba. Daha önce 1 düşük 2 kimyasal gebelik geçirdim. Doktorum genetik testi ve kan pıhtılaşmasi olabilir diye test istedi. Faktör V pozitif çıktı ve doktorum kan sulandırıcı kulmanmam gerektigini ve tıbbi genetik bölümüne gitmem gerektiğini söyledi. Ancak tıbbi genetige gittigimde doktor herhangi bi ilaç kullanmama gerek olmadığı söyledi. Daha once böyle bır durum yaşayan var mi? Kan pıhtılasmasi durumunda ilac kullanmadan gebe kalınabilir mi