Merhaba arkadaşlar 19+4um şuan,sabahtan beri sağ tarafımda değişik bir agrı var oturunca olmuyor ama yürüyünce yada göbeğime dokununca acıyor. Göbek deliğimin sağa doğru iki parmak yanı ortalama.Yaklaşık bir saattir de yine sağ tarafımda kalçama bacağıma kramp giriyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu