Mrvdmt
Arkadaşlar dün gece kanamam bayağı oldu belimden de ağrı iki üç saat girdi adet ağrısı gibi kivrandirdi acilden gittim rahmim yumuşamış ve 2 cm kadar açılma olmuş nst de de sanci 1 tane cıktı oda 30lardaymış eve tekrar geldim sancımi evde cekeyim diye sabah 5 e kadar sanci gibi ağrı devam etti sonrada birdaha gelmedi bugünde hala evdeyim sizce doğum nezaman baslar bu şekilde başına gelen varmı hiç