37+1 in çatı muayenesine gittim bugün ama tam anlamıyla yapamadım bir yerde kasıldım kaldım. Sonra açılmamın olmadığını ama kendimi aşırı kastığım için doktorum çatının müsait olup olmadığını anlayamadım dedi haftaya tekrar gel dedi ama bu şekilde olursa doğumu düşünelim biraz dedi aynı durumu yaşayan var mı? İlk gebeliğim ve normal doğumu çok istiyorum.