nur233 Merhaba kızlar tesettürlü biriyim Şubatta Nasip olursa kardeşim evleniyor kına gecesi için abiye elbisede olabilir önerebileceğiniz butik sayfaları var mı ?
ArasMom__ nur233 canım duman butiğe bak çok güzel şık abiyeler var, her abiyeye göre şalda isteyebiliyorsun 🥰