Mahza Arkadaşlar 36+1 hamileyim. Yanlış düşünüyor ya da sabırsız davranıyor olabilirim ama bebeğim 38 de doğsun istiyorum. Hurma yemeye egzersiz yapmaya merdiven çıkmaya şimdiden başlasam mı?
Figennn Mahza Canım rabbim bilir ne zaman doğacağını vakti saati bellidir onun😊 bende 36 haftalık olucağım bir kaç gün sonra, hurma yemeye başlamayı düşünüyorum. İnsan istiyo bir saat önce kavuşmaya, saglikla gelsinlen inşAllah🤲🏻
Shr Mahza bende bir an önce gelsin istiyorum hurma yiyorum çömelme hareketi falan ama ne gelen var ne giden 😁 sende yapabilirsin canım son 1 ay kalmiş zaten sıkıntı çıkmaz
Endegerlimoglum Mahza benden bidaha buldum 😄 yarın 37 haftaya giricem 2 haftadir hurma da yiyorum. Comelme vs hareketleri hiç demiyorum onları taa geçen ay başladım 😂😂 şuan gelse dogururum yani kilosu da iyi ona güveniyorum birazda 😂😂🙈🙈🙈🙈
ayaniz Mahza ya bunları yapsanızda acılma öyle hemen olan bisey degil:) ben cok hareketli bi hamilelik gecirdim ama 38+2yiz henüz 1 cm acılma var.. bu sekilde 40lara kadarda bekleyebilirmişim.. 🤭
HaticeAlaahin Mahza bana basla demisti doktor gunde 10 hurma ye 1 saat yuru asansor kullanma merdiven cik bide alaturka tuvalete gec demisti. Bide cay soyledi ama o bitkiyi hatirlayamadigim icin icmedim
Endegerlimoglum Mahza maşallah seninkine de. Kilosu iyiymis..sen şimdiden başla hareketlere hurmaya canım erken değil bence