Selam arkadaşlar içinde bulunduğum garip bir durumu size danışmak istiyorum. Mart ayında 2. Oğluma sezaryen doğum yaptım. Korunuyoruz onu baştan söyleyim. Benim yaklaşık 2 aydır karnımda bir tuhaf hareketler var. Yani bebek hareketleri gibi. Ben bunu önemsemedim hala adette olmamıştım ara ara baş dönmelerim oluyordu. 2 hafta önce şiddetli mide bulantısı ve kusma baş dönmesiyle bu böyle olmaz dedim idrar testi yaptım negatif çıktı. gittim acile kan da verdim 2 çıktı.O gece adet oldum. Ama 2 haftadır hala karnımda tekmeler hissediyorum. Eşim gazdır olsa çıkardı diyor. Haklıda ama hala tekmeler hissediyorum. Mesela yoruluyorum sırt üsti yatıyorum ya hemen karnımda bebek kıpırtısı gibi. Yemek yiyorum bir süre sonra yine aynı. Bana bir akıl verin olabilir mi böyle birşey kafayı yicem artık. Kadın doğum doktoruna randevuda bulamıyorum ne yapıcam bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️