Sennu Eğer gelmek istemezlerse tarihten önce sanırım doğumum 5 aralıkta olacak artık yüzdük yüzdük sonuna geldik inşallah sağlıkla Melih&Merih ‘imi kucağıma alırım🤍🤲🏻
oykualya Gkc123 ben dr a annem izin alıp gelecek o yüzden net tarih lazım ben 14 üne istiyorum dedim tamam dedi 35+ydim günü aldığımda 39 a kadar niye bekletiyo ki gerçi beklemende iyi olur ama sancın yada suyun falan gelirse bilemiyorum
Sennu Gkc123 ikiz gebelik değilse normal benim ikiz olduğu için en fazla zaten 37 yani benim doktorum tel yumurta ikizlerini en fazla 37 ye kadar tutuyor çünkü bir sürü risk faktörü var benim birinin suyu az diğerine göre onun için çokta riske atmıyor
gokyuzu777 @Sennu canım nasılsın umarım iyisindir dualarım senınle bizi habersiz bırakma iyiyiz de lütfen 🥰❤️
Sennu gokyuzu777 Allah ım inşallah sana da en az 36 yı görmeyi nasip etsin hayırlısıyla sağlıkla kucağına al bebeklerini🤲🏻🤍
Sennu gokyuzu777 biraz endişe korku hepsi var yarın doğuma giriyorum 36 olduk inşallah sağlıkla kucağıma alırım bebeklerimi çok teşekkür ederim iyi dilek ve duaların için canım🤍🤍