-yonca Kızlar 33+1 karnım aşırı sertleşiyor gün içerisinde 2-3 defa oldu ama bu sonuncusu baya 1 saat kadar sürdü ara ara ağrıda oldu normal mi ilk gebeliğim sancı denen şey nasıl olur anlarmışım bu sancımı kafam çok karıştı
KurabiyeninAnnesi123 -yonca bebegin toplandi sanirm geçen bende yaşadm 4 saate yakin sürdü yürürken canm acıyordu doktor normal dogum zamanin geldi dedi sagima yatmştm sagimda toplandi taş kesti karnim çikolata yiyip soluma uzandm aksam bir süre sonra geçti doktorum normal karşıladi canm sancı olursa rahmine kasıklarina vurur anlarsn ztn ordan
Basakcum -yonca bahsettiğiniz kasılmaya benzese de 1 saat süren bir kasılma asla olmaz. Doğum zamanı bile 1 dakika civarı olur. O kadar uzun süre sert kalmasını hiç duymadım ama mümkünse bir doktorunuz ile görüşün derim.
susam_18 -yonca bı nst çekerler sancınız çıkarsa açıklık var mı bakarlar. İdrar yolu enfeksiyonunuz varsa da kasılma yapar. Serumla ilaçla durdururlar inşallah korkmayın.
-yonca KurabiyeninAnnesi123 evet bu sertlik ne kadar rahatsız edici şuan tekarar var hiç normale dönmüyor dünden beri ara ara hafifliyor ama 2-3 defa aşırı oldu
melike2344 Bu sertleşme kasılmaymış kızlar, bende bilmiyordum doktora sordum o söyledi düzenli ve sık sık olursa acilden gel dedi bende de oluyo ama uzun sürmediği için şu an beklemedeyim
12betul Rahim kendini doğuma hazırlıyor ama henüz bu kasılma doğum değil . Tabi her hamilelik bir olmadığı için doktor kontrolü şart ❤️
Fatmasedef -yonca bende bugün doktoruma sordum bufün çünkü sık sık yaşıyorum doktor dinlenmen şart kendini yorma dedi bebeğin iskelet sistemi olustugu içinde olabilir ama erken doğum belirtisi de olabilir dedi on gün ıstırahat et dedi gerçekten yorulunca cok fazla yasıyorum bu durumu zaten doğuma kalmış üç haftam nasıl dinleneceksem bilmiyorum
Laviniay -yonca bende aynı 33+1 sizin cinsiyet ne ? Ara ara kasılma toplanma nefesin kesilir gibi bende de oluyor ama kısa süreli