Benim doktorum anestezi doktoruna güvenmiyor demekki böyle bir geridönüş yaptığına göre. Bu saatten sonrada doktor değiştirmek istemiyorum kalmış bir hafta doğumuna ayrıca ben epidural kötü demiyorum. Çok isterdim ama dediğiniz gibi yapan insan önemli. Herkes yapamıyor. Sonucundaki kalıcı baş be bel ağrısı oluyor.