bbsskk şuan tam 6 haftalığız. Öğrendiğim günden beri ağlıyorum sürekli sanki eşim benden uzaklaşacak kötü şeyler olacak gibi hissediyorum. Bebek çok istiyorduk fakat bu ay hiç beklemiyordum çektiğim ağrıları regl ağrısı sandım cunku. Balık burcu olmamdan da kaynaklı olabilir ağlamak😂 Tüm gün evde tekken ağlıyorum cok sinirim bozuk enerjisiz hissediyorum kendimi ne olacak böyle nasıl ilerleyecek dün ilk kez doktora gittim kese gözüktü bebek yoktu sonra tekrar gel dedi. ne bileyim sanki ağladıgım icin kötü hissediyorum benek olusmayacsk gibi hissediyorum hamile oldugumu bilmediğim 5 hafta boyunca sigara alkol tükettim ve ilişkide yaşadık eşimle doktor ilk 3 ay dikkat dedi napacağım bilmiyorum
iremmgk555 bbsskk iyi düşünün iyi olsun başlarda çoğu insan hamile olduğunu bilmeden bir sürü şey yapıyor içiniz rahat olsun ben de sigarayı 6 7 haftalıkken bıraktım ilişki de riskli bir gebelik olmadığı sürece sıkıntı olmuyor genelde bundan sonrasında dikkat edersiniz hayırlı olsun💞
Nacyax bbsskk duygusallık çok normal al canım bende ilk başta kardeşim telefonumu şarjdan çıkardı diye ağlamıştım yemeğin üstünde herkes şok olmuştu 😂
[silindi] Allah’ın izniyle bir şey olmaz canım. Ben öğrendiğimde 6 haftalıktı,ben de alkol sigara tükettim, ilişki de oldu haliyle 🙂 ama şu an 33 haftalık olduk bile. içini ferah tut, enerjin de 2.trimesterda gelir inşallah tekrar
[silindi] bbsskk benim hiç kanamam olmadı, yerleşme kanaması vs sıfır kanama. Sigara günde 2 tane içiyorum 😐
[silindi] bbsskk ama doktorum ilk 3 ay ilişki yaşama dedi tabi her ihtimale karşı. Sonrasında zaten erken doğum vs risk yoksa ilişki yasağı olmuyor