Mahza Merhaba kızlar 36+1 hamileyim. Sabırsızlık mı neden bilmiyorum bebeğimin 40 haftaya kadar beklemesini istemiyorum. Yanlış düşünüyorum belki ama şimdiden hurma yesem merdiven çıksam egzersiz yapsam 38 gibi doğar mı?