1aleyna_ Kızlar herkese merhaba 36+1 haftalık olduk kızımla doğum tarihimizi bugün netleştirdik doktorumuzla 🥹 Merak ettiğim bir konu bizim kilomuz 2.580 Şuan bu haftalarda sizin bebişler kaç kiloydu birde acaba tahmini kaç kilo doğar 🥰
Akdere_44 1aleyna_ kg fazla takılmayın bence 3 kg doğar gibi en fazla. Sağlığı yerinde olsun bir şekilde büyüyorlar
KurabiyeninAnnesi123 1aleyna_ 2679 gramdi😊 bebegm 37+4 üz haftaya ne kdr olur bilmiyorm 5 araliga günümüz verildi 38+5 oluyor inşAllah 3 ü geçer ilk dogumumda kizim 3140 gram dogmuştu bakalm bu ne kadarlik doğucak😊
1aleyna_ Akdere_44 evet sezeryan takılmıyorum kiloya aslında sağlığı yerinde çok şükür merak ediyorum benim tahminimde 3 kilo olur diye 🥰
oykualya 1aleyna_ amn inşallah canım peki genel anestezi mi önerirsin yoksa belden mi epiduralmi deniyodu ona siz nasıl yaptınız benim bide tüp bağlatma olacak tırsıyorum genel istiycem sanırım
1aleyna_ oykualya canım ben genel anestezi oldum panik oluyorum çünkü tansiyonum çıkıyor bu yüzdem ilk doğum çok rahat geçti ikincide öyle olacak genel anestezi 🥰
oykualya 1aleyna_ çok iyi bende korkuyodum bendede panik atak mevcut ya ya darlırsam bişey olursa diye korkuyorum bende genel yaptırıyım ozaman rahatsa ☺️
Miniklerinannesiyim 1aleyna_ saglıkla gelsin inşallah 11 aralıkta bizim günümüz 35+5te 2500 gelmişti kızımd 35+3te 2200 dü 38+3te 3200 dogmuştu 5 gun sonra 3 kilo kaldı 1. Ayında da 5 kilo tosuncuk olmuştu ama cok dikkatli beslenmiştim bunda pek umursamıyorum cünkü küçük olsun saglıklı olsun hemen büyüyorlar zaten biraz minik bebek sevelim 🤭
1aleyna_ Miniklerinannesiyim maşallah sağlıkları yerinde olsun canım benim oğlum 2.745 doğmuştu çok üzülüyordum Ozamanlar şimdi diyorum niye üzülmüşüm sağlığı yerinde çok şükür kızımda artık kiloyu önemsemiyorum okadar sağlığı yerinde çok şükür sadece merak ediyorum doğana kadar kaç kg olur acaba 🫢🥰
Frkubra 1aleyna_ gözün aydın canım rabbim sagsaglim kucağına almayı nasip etsin bebisleriniz aynı gün doğacak benimde 17 aralik Allah nasip ederse
1aleyna_ Frkubra teşekkür ederim canım seninde gözüm aydın Ozaman aynı gün doğacaklar demekki sağlıkla gelsinler inşallah 🥰🌸
Miniklerinannesiyim 1aleyna_ kücük doganlar daha cabuk gelişiyor sanki bende salı gunu gidicem bakalım 2 haftada kaç gram almış inşallah 3 olmuştur bizimkide 🥲 saglıkla gelsinler