Kubra0606 genelde bebek anne karnına düştügü an kalp atışı oluşuyor fln diyorlar ama bilimsel acıklaması var mı bilmiyorum sonradan mı kalp atışı duruyor bellisiz benim ilk gebeligimde bebek altı haftada kalmıştı kese dokuz haftadaydı onda duymadım inş allah nasib ederse bu hamileligimde duycam inş sende duyarsın canım