20 kasımda adet günümdü test yaptım negatif çıktı. 26sında hala adet olmayınca tekrar yaptım pozitif çıktı 211. bu akşam 48 saat sonra tekrarladım. 702 olmuş değerim. Şuan bir doktorum yok. Tekrar kan vermeme gerek var mı yoksa direkt doktora mı gitmeliyim?