perikizmom_ ipli dikişte kaliyor estetik dikişte de kaliyor ama saç teli gbi hic belli olmuyor bazi hastaneler hala iple dikiyor bazilari estetik dikiş yapiyor ilk dogumum estetik dikiş oldu yapiştrma dikiş aldirma sorunu da olmuyor doktor krem veriyor iz kalmasn diye kremin adini yazdigi kagidi ben düşürdm hastanede bulamadm kulanmamama ragmen incecik kıl gibi göz görmüyor diye bilirm iple dikişten cok korktm o izin kalmasindan üniversiteye gidiyorm orda dogum yapan hamile bayanlardan öğrendim estetik dikiş yapildiğini