26+2 haftalık hamileyim sabah kalktığımda normalde çok hareketli olurdu bugün hiç hissedemedim hemen panik oldum çikolata falan yedim 10 dakika sonra hareket etmeye başladı ama gün içinde de öyle çok hareket etmedi sürekli dürtüyorum hareket etsin diye böyle zamanlarda normal midir