Srp53 Doktorum kan değerleri düşünce bunu yazmış artık mecbur kullanmam lazım şu ana kadar özelin ilaçlarını kullanıyordum kabızlık yapmıyordu çok. İlaç kabızlık yapıyor mu ? Yan etkileri neler ? 27 haftalık hamileyim bu arada. Sabah akşam kullanmamı söyledi.
[silindi] Srp53 ilaç bende kabızlık yaptı ilk kullanmaya başladığımda, sonrasında geçti alıştım galiba. Ama ilk gittiğim doktorum da hamileydi o zamanlar o da kullanıyordu, onda da ishal yaptığını söylemişti. Kişiden kişiye değişiyor sanırım
seyma0661 Srp53 bende diğer ilacım kabızlık yaptığı için değiştirdim bu ilacı kullanıyorum. Kabızlık veya farklı bi yan etkisi olmadı
Humeyra1 Srp53 bende aylardır bunu kullanıyorum.. kişiden kişiye değişiyor sanırım kan ilaçları genellikle kabızlık yapıyormuş ama bende yapmadı daha önce de normal Ferro sanol kullanmıştım o da yapmadı. Halbuki kronik kabızlık yaşıyorum normal zamanlarda 🤷🏻♀️
Diamondstallion Srp53 bende de kqbızlık yaptı ne yazık ki… geçen hafta başladım. İçinde de folik asit var ayrıca bir de multivitamin kullanıyorum onda da var. Bundan dolayı ferroyu sadece sabah içiyorum dengelemek için. Belirli bir ölçüyü aşmamak lazım folik asitte.
Cagldemirs Ben kullandım bende çok mide ağrısı yaptı kabızlık olmadı ama bende özel ilaç kulladım demir mg az olduğu için feramata geçtim o hiç mide ağrısı kabızşık yapmadı belki yardımcı olurum diye yazıyorum
Srp53 Cagldemirs feramat bende kabızlık yaptı daha doğrusu devletin karşıladığı 3-4 ilaç kullandım hepsi kabızlık yaptı daha sonra özel ilaçlara geçtim rahattım ama yükselmiyor değerlerim tekrar buna başlattı b12 de düşük olduğu için içinde b12 de varmış sanırım ilacın napacağımı bilmiyorum 😕kabızlığa dayanamıyorum hiç.
Cagldemirs Srp53 kabızlık için ilaç kullanabilirsiniz duphalac veriyorlar sanırım birde c vitamini alın ilaçtan sonra iki tane mandalin yada bir portakal olabilir demir emilimi için
Srp53 [silindi] evet ishal yapanı da duydum kesin bende kabızlık yapar daha devletin verdiği bi ilaçta ishal olduğumu bilmiyorum fakat anlamadığım içinde folik asit de var b12 de aynı zamanda multivitamin de kullanıyorum onun içinde de b12 ve folik asit var bu kadarı ağır gelmeyecek mi
Srp53 Cagldemirs evet duphalac kullanıyorum zaten de sürekli içilen bir şey değil o da aşırı da gaz yapıyor zaten neyse artık
[silindi] Srp53 canım bence doktorlar onu hesaplayıp veriyorlardır ilaçları. Ne bileyim doktorun kullan dediği ilaçları kullanıyorum güvenerek. Dr da güvenemeyeceksek napalım bilmem 🥹
tgb0208 Srp53 merhaba bana da aynı ilacı verdi doktor bende ayrı bi multivitamin kullanıyorum. ikisinde ki folik asit oranı 900 mg olacaktı o yüzden aile hekimine gyno ferro sanalın folik asit içermeyen formunu yazdırdım. Yani aynı ilacın folik asit içermeyen türü de var aklınızda bulunsun
tgb0208 Srp53 bana normalde gyno ferro sanal yazmıştı ben değiştirmesini istedim. Farklı bir ilaç yazdı içinde sadece demir var. İsmi ferro sanol duodenal. 100 mg demir içeriyor
Srp53 Humeyra1 kronik kabızlık yaşayanlarda bu olayı duydum ya 😀çok iyi valla sizin için. Ben de günde 2-3 kez tuvalete giden biriydim hamilelik öncesi şimdi yine her gün çıkıyorum ama bu devletin verdikleri mahvediyor. Yanında multivitamin kullanıyor musunuz siz ? Ya da folik asit vs
Humeyra1 Srp53 aynen bu sebepten çok mutluyum, şükür 😍 diğer türlü çok zor olurdu gerçekten… Gebeliğim ilerledi artık folik asit almıyorum ama hergun kan ilacı ile birlikte magnezyum alıyorum kahvaltı arasında da d vitamini
Srp53 Humeyra1 multivitamin de vermiş bana da demir ilacının çimde aynı zamanda folik asit de varmış b12de multivitamin içinde de demir folik asit ve b12 var ağr mı olur diye düşündüm
Srp53 Diamondstallion ben de bunu araştırıyorum şimdi beni de multivitamin içinde folik asit ve b 2 gynoferroyıu sabah akşam kullan dedi ama bu kadarı ağır gelmez mi multivitaminde demir de var hatta hem ordan demir dem de sabah akşam diğerinden demir