Alpmom__ GirlandBoy_Mom benim bildiğim bebeğe bağlı 😅😅😅 iriyse sezeryan normalse vajinal doğumm . Kişiye bağlı nasıl karar veriliyormuş aaaa 😂😂
Mejsa GirlandBoy_Mom kilo sorunu olacağını sanmıyorum ya kuzenim oldum olalı çok kilolu kız doğuma giderken adeta yuvarlanarak gitti yani yürüyerek değil sjdksks normal doğum yaptı
Byrmm GirlandBoy_Mom öyle bi sınır olsaydııı ben ilkini doğuramazdım 95 le normal doğum yaptım. Doktorum da hiç öyle bişey demedi.
Eda42_ [silindi] Ooo varsa ben şimdi 85 kiloyum daha yeni 4 haftalık falan ancak 9 aya kadar kaç olurum bilmem artık 😅😅🤦🏻♀️
GirlandBoy_Mom [silindi] benim ilk gittiğim doktor bana 9 kilo hakkın var dedi normal doğum için şuan 74 kiloyum🙈sonra Doktorumu değiştirdim öyle bişey demedi ama bi tedirgin oldum yine bu 2 gebeliğim 68 le hamile kaldım 80 le doğuma girdim ilkinde 😮💨
plajterligi [silindi] yağ kütleniz fazlaysa normal doğuma almazlar, kuzenim kilolarından dolayı mecburi sezaryen olmuştu şimdi 2.gebelik için kilo vermeye çalışıyor
[silindi] Eda42_ kız öyleyse ağlarım, sezaryenden çok korkuyorum çünkü. @GirlandBoy_Mom cevap ver cevap 🤣🤣
Anneyimmmben GirlandBoy_Mom öyle şey mi olur ya eskiden herkes normal doguruyordu bebek aşırı kiloluysa tamam ama annenin kilosuyla ne alakası var ya😂😂
bbsskk GirlandBoy_Mom benimkide en fazla 10 alıyorsun 11 olmasın dedi şuan 6 haftalık 71 kiloyum evleneli 6 ayda 9 kilo aldım bakalım hayırlısı dhsjwkfl
Eda42_ GirlandBoy_Mom şimdi den az yiyorum daaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ neyse artık zamani gelince elbette birşeyler olur artık 😅😅🤣
[silindi] GirlandBoy_Mom Allah hepimize kolaylıkla vajinal doğum nasip etsin inşallah ya 🥹 ben apandisit ameliyatı olmuştum o zamandan beri ameliyat fobim var.
GirlandBoy_Mom [silindi] amin canım inşallah ben gece 2 de yatış yaptım hastaneye sabah 7 buçukta kızım doğdu çok zor evet ama çok güzel doğduğu ana şahit olmak koklamak temas etmek🥹🥹 hemde çok çabuk toparlandım ben direk ameliyattan o dikiş den falan korkuyorum 😂😲