iyi akşamlar
pazartesi kızımıza kavuşuyoruz. 30. haftadan beri boynunda 2 tur kordon var. ve hep makat geliş bir kere bile dönmedi. geçen haftadan beride suyu azalmıştı. sürekli takipteyiz. pazartesi 37+1 oluyoruz. doktorumuz beklememiz gerektiğini riske girmemesini söyledi.
Bugün kilosunu 2950 ölçtü ama pozisyonundan dolayı çok doğru ölçemedim görünüşünde 3ten fazla gibi dedi.
Bebeğim hazır mı daha kilo alırdı gibi düşünceler sardı beni. evet riskli hep diken üstündeyiz ama sanki hazır değil bi anda alacaklar yavrumu gibi hissediyorum.