Meltemanneolsun Kizlar dün ölçüm yapıldı 880 beta degerim çıktı 4 haftalık dedi doktorum. Şimdi burada bakıyorum 4 haftalık olanlar düşük sayılar söylüyorlar benim niye yüksek peki. Kese gözükmedi 1000 üzeri olması lazım dedi doktorum
Eldgrn Meltemanneolsun her gebeliğin beta değeri farklı olur. Bu sebeple kişiden kişiye değişir Beta değeri