Sibelydlz4060 Alttaki yazıları okumadan direkt bildiğim ve yaşadığımı yazıyorum.Doktor sana kıpırdamadan yatmalısın mı dedi bu kadar kendini korkuttun :) Bazı konular milletimiz içinde aşırı abartılı söylemlerle bizlere aktarılıyor.Sende bunlardan etkilenmişsin anlaşılan. Hiçbir şey olmaz korkma. İnsanlar spor yapıyor ve doktorlar destekliyor. Keza bende yapıyorum uzanıp eğiliyorum.Ağırlık çekiyorum spor yaparken de. Yani hamileliği hastalık gibi görmeyi bırakırsa herkes annelerde bir rahat nefes alacak.Hatta hareket et ki vücudun ödem toplamasın doğuma hazırlasın kendini :)