Nursimaannee mastıtte zaten yesıl sarı kesık akıntı olur ıltıhaptır akan, sagarak bosalır ancak o zaten. Bebegıne verme normal anne sütüne dönene kadar beyaz süt gibi olana kadar sık sık sağ sağarak bu sekılde akıntı gele gele ıltıhap gıder normale dönunce de emzırmeye devam edersın