incitozu Kızlar selam, geçen ay Famera + Otriville kullandım fakat iğnenin 12.günü adet oldum. Bu ay adetin 3.günü Gonal F başladık yumurta takibi yapıyor doktorum. Daha önceden kullanıp tecrübesi olan var mı aramızda 😊
Melina003 Ben halen kullanıyorum çok yordu beni yumurtalarım bir türlü büyümüyor maddi olarakta aşırı yordu 5 kutu bitti ctesi kontrolüm var 225mg olarak en son vuruldum