Anneler selam , benim 33+2 de kontrol de baya sancım çıktı doktor progestan başlatıp magnezyum vardı rahim uzunluğu iyiyidi, bugün yine nst girdim sancı yine yüksek çıktı progestan 3 e çıktı rahim uzunluğu 2mm kısalmış, çalışır raporumu iptal etmedi henüz aynı durumda olanlar var mı korkuyorum erken doğum diye