36 haftalık hamileyim. Bebek hareket ettikçe vajinaya giren sancılarım oldu. Gittikçe arttı ağrılar sanki bıçak saplanır gibi ama şimdi geçti. Kontrolüm yarına ve son iki gündür beyaz bir akıntı geliyor. Acaba doğum başlangıcı olabilir mi ilk hamileliğim