Plt değeri düşük olan var mı acaba. Son 3 kan sayımı değerlerine baktım hep düşmüş değerim. Şuan hastane değerinde 105 sağlık ocağında 100 olarak görünüyor. Doktoruma yazdım düşük dedi.Yarın doktora gideceğim tekrar kan ver bakalın dedi ama panik yaptım. Aynı durumda olan var mı doktorlarınız ne söyledi