Merhabalar güzel anneler ;
Bugün 21. Haftaya girdim Koru hastanesinde detaylı ultrasona girdim doktor kalp ritminde düzensizlik gördüğü söyledi ama üstünde çok durmadı rapora ise olumlu yazmış ama yinede bir hafta sonra görmek istedi bir düşüğüm var kalbi durmuştu ilk bebeğimin çok üsteledim bu haftalarda normal de olabiliyor denildi bu arada 9 aralıkta devlet hastanesinde de ayrıntılı ultrasonum olacak kafam biraz karıştı moralimi de bozmak istemiyorum hiç böyle bir durum yaşayan oldu mu yardımcı olursanız çok çok sevinirim ♥️🙏🏻