HaticeAlaahin amin canım sağol bebeğin eşi (plasenta) olduğu biliyorum 1. evrede yetersiz bir plasenta gelişiyor, 2. evrede ise bu yetersiz plasentadan bazı maddeler salınarak annenin tüm damarlarında spazma ve damar civarlarında hasara yol açtığını okumuştum internetten araştırmam böyleydi doktorada o panikle sormak aklıma gelmedi