Kızlar ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum yardım edin bana. Fetal dna da TURNER SENDROMU çıktı. Yanılma payı olabilir düşük de olsa ama amniyosentez sıvısı vereceğim 16.haftamda o zamana kadar kendime de meleğime de zehir etmek istemiyorum çok kötü bir his lütfen dua edin bize