Merhabalar,
25 haftalık hamileyim ve şiddetli bir sinüzit geçiriyorum :( Bugün KBB doktoruna gittim ve bu enfeksiyonun geçebilmesi için 12 saatte bir sabah akşam 10 gün1000 mg’lik agumentin kullanmam gerektiğini söyledi.
Kadın doğum doktorum gebelikte Agumentinin güvenilir bir antibiyotik olduğunu söyledi ama ben biraz tedirgin oldum açıkcası.
Gebelikte agumentin kullananlar var ise benimle süreçlerinizi paylaşabilir misiniz? Teşekkür ederim şimdiden♥️